ترسناک‌ ترین هیولاهای دنیا در دریاها و اقیانوس ها (عکس)
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 464
نویسنده : hosein

 اعماق دریا محل ترسناکی می تواند باشد. در واقع اگر راستش را بخواهید، تا حالا اتفاق بدی برای من در داخل آب رخ نداده! اما وقتی که به این تصاویر نگاه می کنم، حس می کنم اولین باری که به عمق بیش از 20 متری دریا بروم، می تواند آخرین بار من باشد!

 

فکر می کنم شما هم با دیدن این تصاویر وحشتناک ، دیگر هوس رفتن به قسمتهای عمیق دریا را نکنید و خیلی سفت! به خشکی بچسبید!

 

ترسناک‌ ترین هیولاهای دنیا در دریاها و اقیانوس ها (عکس)

ترسناک‌ ترین هیولاهای دنیا در دریاها و اقیانوس ها

 

ترسناک‌ ترین هیولاهای دنیا در دریاها و اقیانوس ها (عکس)

ترسناک‌ ترین هیولاهای دنیا در دریاها و اقیانوس ها

 

ترسناک‌ ترین هیولاهای دنیا در دریاها و اقیانوس ها (عکس)

ترسناک‌ ترین هیولاهای دنیا در دریاها و اقیانوس ها

 

ترسناک‌ ترین هیولاهای دنیا در دریاها و اقیانوس ها (عکس)

ترسناک‌ ترین هیولاهای دنیا در دریاها و اقیانوس ها

 

ترسناک‌ ترین هیولاهای دنیا در دریاها و اقیانوس ها (عکس)

 

 


:: موضوعات مرتبط: عکس جالب و دیدنی , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: ترسناک‌ ترین هیولاهای دنیا در دریاها و اقیانوس ها (عکس) , دانلود , عکس , دریا , اقیانوس , ماهی , جدید , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: